Winter Wonderland


20 december 2009 Leiden. Inmiddels zijn we een dikke 4 weken in Nederland. Op het werk word ik bedolven onder de opleidingen. Op kantoor gaat het goed en met mijn collega’s heb ik het heel leuk. Paul is ook druk aan het werk. Hij rijdt op busjes om kinderen naar de na schoolse opvang te rijden en daarnaast zo af en toe VIP rijden met de taxi. Ook heeft hij al een opdracht met een bustraject achter de rug met 60 mensen achterin! Dus we zijn lekker bezig. Momenteel is Nederland bedolven onder een dikke laag sneeuw! Hoop dat we de kerst als een witte kerst gaan halen maar het kan ook in 2 dagen weer weg wezen!

20 de diciembre 2009 Leiden. Ahora estamos más que 4 semanas en Holanda. En el trabajo me dan muchos cursos que tengo que hacer antes del 31 de diciembre. En la oficina estoy muy contento con mis compañeros. Paul también está trabajando mucho con furgonetas para llevar niños desde la escuela a la guardería. Más que conduce Vips con un taxi mercedes. Y también has tenido su primero trabajo con autobús con 60 personas. Entonces todo va bien. ¡Por ahora estamos en todo de Holanda con mucha nieve! A ver qué vamos a tener un navidad blanca. También puede ser que sale en 2 días.

1 opmerking:

Anoniem zei

Vraag me af of Ruby het net zo leuk vindt als jij hahaha, Prettig Kerstfeest alvast, Dennis en Paul en een prachtig gezond 2010!
dikke kus van Erica uit Haarlem