Weer terug van weg geweest!


3 december 2009 Sassenheim. Vandaag ben ik 3 dagen aan het werk op kantoor Sassenheim bij de ABN AMRO! En ik moet zeggen het is helemaal geweldig. Het voelt heel vertrouwd en toch is het meeste nieuw. Na 8 jaar moet ik dus weer even mijn weg vinden, maar dat lukt prima. Heb hele leuke collega’s gelukkig die geduldig zijn. Hebben binnenkort kerstborrel in Duinrell en kerst-onbijt in Hotel Sassenheim. Dus allemaal leuke dingen!

3 de diciembre 2009 Sassenheim. Hoy estoy trabajando ya 3 días en la oficina del banco ABN AMRO en Sassenheim. ¡Y tengo que comentaros que me encanta! Lo siento muy conocido pero ha cambiado mucho también. Después 8 años tengo que buscar mis informaciones y mi camino dentro el banco. Mis compañeros son muy simpáticos y tiene mucha paciencia. Este mes vamos a tomar unas copas para navidades y tenemos un desayuno de navidad en un hotel. ¡Entonces todo muy bien!

7 opmerkingen:

Unknown zei

NOU VRIEND, HEEEEEEL VEEL SUCCES IN JE NIEUWE BAAN EN IK MOET ZEGGEN DAT DAT DEUX PIECE JE BEELDSCHOON STAAT! jE NOG NOOIT ZO GEZIEN. KUS VANUIT HET ZUIDEN! JAN EN PETER

Jan zei

We moeten wel ff aan je nieuwe outfit wennen. Ruim 4 jaar kennen we elkaar nu, maar alleen in korte broek... Dit is andere koek, meneer. Aan je glimlach te zien begrijp ik, dat ABNAMRO nog steeds bonussen geeft !
Heel veel succes man.
Besos

Anoniem zei

Hi Dennis,

Het is net of je niet bent weggeweest. Het pak staat je nog steeds goed. Maar ik begrijp dat het voor "de spanjaarden" vreemd is om jou in pak te zien, haha. Is weer eens wat anders dan op je slippertjes, in je hempie en je bermuda. Jou staat ook alles hè. doeii, kus Sjak

Anoniem zei

HEEEEEEEEEEEEEE WIE GAAT ER TROUWEN?!!!!!!!!!!!!! hihihihi Lieve schat, leuk dat je toch een baan hebt gevonden XXX Tip

Anoniem zei

ziet er gewellllllllldig uit!!
maar ik zie je toch liever achter een draaitafel op een BBQ feestje dan achter de balie
:p

XXXXXXheel veel succes en geniet lekker van alle nieuwe dingen.
besos de tu amigita
Ell

Anoniem zei

Qué guapo de traje y corbata!! Y la oficina se ve muy chula. Enhorabuena, ya tienes tu trabajo. Mucha suerte. Besos,
Alfonso

Anoniem zei

Echt"in "Style"! haha Het staat je goed hoor! Groetjes van oud-collega Erica