ABN AMRO Bank

16 november 2009 Leiden. En ik heb werk gevonden. Het is nogal een lang verhaal maar ik ga weer op mijn oude kantoor met een aantal van mijn oude collega’s aan de slag. Ik heb een flexwerk contract voor minimaal 6 weken voorlopig bij de ABN AMRO aan de stationsweg te Leiden. Heb er enorm veel zin in om weer wat om handen te hebben!
16 de noviembre 2009 Leiden. He encontrado trabajo. Es una historia larga pero voy a trabajar en mi oficina antigua de ABN AMRO Banco con algunas de mis compañeras antiguas. Tengo muchas ganas de empezar allí mañana. Por ahora tengo un contracto felxible para 6 semanas in principio. La oficina esta al lado del estación del tren en Leiden. Así puedo ver como em siento en el banco de nuevo.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een bof voor je! en gezellig met oud collega's!! Ben heel blij voor je! groetjes van een collega uit Haarlem...
Erica